יום ראשון, 20 במרץ 2016

הרצאתה של פרופ' סדצקי כעלה תאנה של משרד החינוך

משרד החינוך העלה את הרצאתה הקצרה של פרופ' סדצקי לפיסבוק שלו.
ניתן לצפות ב- https://www.facebook.com/edu.gov.il/videos/1059117844153004/
אפשרי שבימים הבאים יורידו את ההרצאה בגלל התגובות.

ההרצאה הזו של פרופ' סדצקי (שלדעתי יודעת יותר ממה שהיא מספרת) באה לשמש כעלה תאנה.
הרי משרד החינוך מכניס לכל כיתה שני ראוטרים אלחוטיים, 40 מחשבים\טאבלטים אלחוטיים, מעודד את הילדים להביא סלולריים מהבית ולהשתמש בהם בשיעורים ומכך למעשה מגדיל את החשיפה של הילדים בבתי הספר לקרינה הזו בדיוק.
אז משרד החינוך מביא בודקי קרינה שבודקים את הקרינה בצורה לא נכונה עד כדי כך שהתוצאות שלהן בדרך כלל אפסיות. משווים את התוצאות לתקן גבוה ולא מגן והכל "תקין". כיסוי ישבן קלאסי!
הילדים לומדים בבתי הספר האלחוטיים ומוקרנים שם. חוזרים לבתים אלחוטיים ומוקרנים גם שם (בדרך כלל פחות מאשר בכיתה). ילדים מקבלים היום בגיל 10 סלולרי חכם ומשדר כל הזמן, והלימוד איתו או עם הטאבלטים האלחוטיים בכיתה, לא רק שמגדיל את החשיפה לקרינה אלא גם נותן לשימוש בציוד פולט קרינה גושפנקה של "בסדר".
ההרצאה הזו של פרופ' סדצקי, שלדעתי יודעת יותר ממה שהיא מספרת, היא כעלה תאנה בפי ההורים, התלמידים, והכנה לעתיד. כך יוכלו לטעון עוד 10 שנים, כאשר כבר אי אפשר יהיה להתעלם מהנפגעים, כי הם "עשו הכל כדי להזהיר ולחנך לשימוש סביר".
אין שימוש סביר בציוד אלחוטי בתוך כיתה.
אין רמה בריאה של קרינה רדיו.
אין מקום לציוד אלחוטי או סלולרי בביתי הספר.
כמו במקרה של האסבסט, בעישון, זיהום האויר בחיפה, הזיהום בקישון ועוד, אף אחד לא יקח אחריות כשהילדים יפגעו.
גם ההורים אשמים (אבל לא רק, תפקיד מישני ביחס למזהם הראשי כאן שהוא משרד החינוך) שנותנים לילדים שלהם ציוד אלחוטי וסלולרי מגיל אפס, משכנים אותם בבתים אלחוטיים, שולחים אותם לבתי הספר האלחוטיים ומאמינים למערכת החינוך שבתי הספר האלחוטיים בטוחים.

צמצמו שימוש בסלולרי ובאלחוטי לפני שהשימוש יצמצם אתכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה