יום שלישי, 31 במאי 2016

סמרטפון בצבא וביחידות קרביות - פוגע בתפקוד החילים והיחידות

בכתבה ב YNET שפורסמנה ב 31/05/2016 מופיע קטע וידאו שבו מלין נציב קבילות החיילים, אלוף במיל' יצחק בריק, על השימוש בסמרטפונים במסגרת הפעילות הצבאית באימונים של יחידות קרביות. ניתן ללמוד מדבריו על ההשפעות השלליות של הסמרטפונים על  החברתית, התפקודית, החוויתית, הפיקודית והחיילית במרחב הצבאי. מה שמתאר אלוף במיל' יצחק בריק בצבא הוא מה שקורה גם במערכת החינוך, ובעצם בכל חלקי החברה שלנו בה אנשים עושים שימוש בסלולרי.
ההשפעה הזו תלך ותקצין ככל שהשימוש בסמרטפונים יתקבע.
מעבר להשפעת הקרינה על בריאות האדם, הגיע הזמן להבין ולהכיר בהשפעות הנוספות, בעיקר על ילדנו. 
הכתבה- http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4809914,00.html
הדברים מופיעים בסרטון הבא ,בחלקו השני.


יום שבת, 28 במאי 2016

עוד פרסומים בארץ בנוגע למחקר על סלולרי וסרטן של הNTP


פרסום בנענע 10 - 

עוד על המחקר והפרסומים:

קישור לתדרוך העיתונאים הטלפוני בנוגע למחקר ה NTP (סלולרי וסרטן 05.2016)

בקישור הבא ניתן לשמוע את העידכון של ה NTP שבוצע אתמול בערב (12:00 בצהורים שעון ארה"ב) 

מהתדרוך עולה:
  • הפרסום מראה על עליה בהופעת גידולים בחולדות זכרים (03:00)
  • הממצאים מראים על אותם סרטנים שהופיעו כבר במחקרים אפדמיולוגים לבני אדם (03:10)
  • שוחררו תוצאות חלקיות בגלל החשיבות של הנושא ובגלל שהחוקרים חושבים שהתוצאות יתרמו לדיון המדעי בנושא ההשפעות הבריאותיות של קרינת רדיו (03:30)
  • החוקרים מביאים את תוצאות המחקר החלקיות בגלל שהגידולים שהופיעו הם מאותו סוג של גידולים שנראו במחקרים אפדימיולוגים על בני אדם ומשום שיקח עוד זמן רב לעבור ולעבד את הממצאים משאר חלקי המחקר (08:55)
  • בקבוצות הביקורת (שכפולה מגודלה של קבוצת ביקורת אופינית במחקרים דומים) לא היו מיקרים של סרטן, מה שתורם למובהקות של במחקר (07:24)

  • הסיכון הנמוך לכאורה שנראה הוא משמעותי בהתאם לשימוש הרב בציוד אלחוטי וסלולרי 
  • רמות החשיפה לא הביאו לעליה בטמפרטורה בעכברים.
  • הממצאים מובהקים סטיסטית.
  • כן נראו גידולים בנקבות אבל לא מובהק סטיסטית. הגידולים היו מסוגים שרואים פחות בנקבות.
  • ולדות של קבוצת החשיפה נולדו במשקל נמוך יותר מהולדות בקבוצת הביקורת.
  • הרמות הגבוהות יחסית של החשיפה לא הביאו לעליה בטמפרטורה אצל הנבדקים, כמו כן מיצגות את רמות החשיפה בהצמדה של סלולרי לראש (התקן לחשיפה של סלולריים לראש מחייב שלא יוצמד המכשיר לראש אבל במציעות מצמידים לראש והרמות שאליהם נחשפים המשתמשים גבוהות משמעותית מהתקן). כמו כן רמות ה SAR המותרות לאברי קצה (ידיים, מפרקים וכו) הם 4 SAR    (דקה 10:00).
  • זמן החשיפה של העכברים (9 שעות ביום) דומה לזמן החשיפה של בני אדם בשימוש יום יומי בסלולרי (שיחה+גלישה+איכסון\המתנה צמוד לגוף כאשר התקשורת הסלולרית או ה WIFI עובדים). 
  • הסיכום והשורה התחתונה של הממצאים הוא שחשיפה לקרינה מסלולרי מהווה גורם מסרטן על ידי מנגנון שאינו חימום רקמות.

עוד על המחקר והפרסומים:

יום שישי, 27 במאי 2016

פרסום בTHE MARKER אודות המחקר הקושר בין קרינה מהסלולרי וסרטן

הפרסום הערב בTHE MARKER  נותן כמה פרטים על המחקר.
בולטת בו הערה כי עכשיו צפוי ארגון הבריאות העולמי לשנות את הסיווג של קרינת רדיו מ"מסרטן אפשרי בבני אדם" ל"מסרטן בבני אדם".





עוד על המחקר והפרסומים:


פרסום מפורט ומאוזן יחסית אודות המחקר והוא מגיע מאתר ה IEEE

IEEE (ארגון מהנדסי החשמל ואלקטרוניקה) הוא מבצר התעשיה. הוא אחד מהגורמים שמקדמים את הקונצפט החומני כבר שנים. לפי האגנדה שלהם, שאין שום אפקט ביולוגי חוט מעליה בטמפרטורה (הקונצפט החומני). ואם זאת, הדיווח המפורט והמאוזן יחסית הראשון במדיה בחו"ל, חוץ מאתר חדשות המיקרוגל, מגיע מהם.
העובדה שהדיווח הוא מאוזן יחסית מפתיעה אותי מאוד. אפשרי שיש בכך אינדיקציה לחשיבות ותקפות הממצאים במחקר.

למרות הצגת הקשר כחלש ("the link is positive—weak, but positive" ), והצגת תוצאות המחקר כך שרק אחוז קטן מהחולדות נפגעו ("Gliomas appeared in around 2–3 percent of male rats in each group while schwannomas appeared in 1–6 percent" - בהשוואה לנפגעים בקבוצת הביקורת מדובר על מאות אחוזים יותר נזקים) 
בולט במיוחד הסיכום של המאמר שגורס כי בעקבות תוצאות המחקר צפוי שממשלות נוספות יעדכנו את תקני החשיפה, יחיבו מדבקות אזהרה על מכשירים סלולריים, יכניסו את קרינת הרדיו לרשימות של חומרים מסוכנים ושהסוכנות הבין לאומית לחקר הסרטן תשנה את הסיווג של קרינת רדיו מ"מסרטן אפשרי בבני אדם" לרמה של "כנראה מסרטן בבני אדם". 

"With the NTP study results, Foster expects more governments to put out cautionary guidelines and radiation labeling for cellphones. He says he wouldn’t be surprised if California adds RF radiation to its Proposition 65 list of carcinogenic chemicals, and if the IARC ups its classification rating from 2B: possibly carcinogenic to humans to 2A: probably carcinogenic to humans. “And they wouldn’t be out of line in doing that,” he says. “This is going to change the rhetoric in the field. People can point to much more hard evidence that [cellphone RF exposure] really is a problem.”

עוד על המחקר והפרסומים:

פרסום זהיר בוואלה - http://norad4uh.blogspot.com/2016/05/blog-post_7.html


הודעה על מסיבת העיתונאים הצפויה - http://norad4uh.blogspot.com/2016/05/nih.html
פרסום על המחקר בחדשות המיקרוגל - http://norad4uh.blogspot.com/2016/05/25.html
פרטים על המחקר בThe Wall Street Journal -

פרסום זהיר ומרגיע בוואלה אודות המחקר החדש על קרינה מסלולר וסרטן

לפי הפרסום (http://news.walla.co.il/item/2965165) נמצא קשר "חלש":
 "על פי הממצאים הראשוניים, נמצא קשר חלש בין החשיפה לקרינה להתפתחות גליומות, גידולים מוחיים, ושוואנומות, גידולים על מערכת עצבים ההיקפית בלב. לדברי החוקרים, גם לקשר חלש עלולות להיות השלכות משמעותיות על בריאות הציבור."
בראש הכתבה יש סרטון על טיפול חדש בסרטן, אולי מנסים לרמוז לנו שלא כל כך נורא לחלות בסרטן, הנה יש טיפול חדש שיציל את כולם.


עוד על המחקר והפרסומים:

פרסום זהיר בוואלה - http://norad4uh.blogspot.com/2016/05/blog-post_7.html תקציר המחקר - http://biorxiv.org/content/early/2016/05/26/055699 על תקציר המחקר - http://norad4uh.blogspot.com/2016/05/blog-post_27.html הודעה על מסיבת העיתונאים הצפויה - http://norad4uh.blogspot.com/2016/05/nih.html פרסום על המחקר בחדשות המיקרוגל - http://norad4uh.blogspot.com/2016/05/25.html פרטים על המחקר בThe Wall Street Journal - http://www.wsj.com/articles/should-cellphones-have-warning-labels-1463968922

תקציר המחקר - שני סוגי סרטן הם העניין המרכזי במחקר על קרינה מסלולרי

הרשות האמרקאית שיחררה את מה שאמור להיות התקציר של המחקר. אין בו שום מידע נוסף , רק רקע על המחקר וציון כי "שני סוגים של סרטן הם העניין המרכזיח במחקר:
" two tumor types in male Harlan Sprague Dawley rats exposed to RFR, malignant gliomas in the brain and schwannomas of the heart, were considered of particular interest, and are the subject of this report."

היום צפיה ה NIH לערוך מסיבת עיתונאים ולפרסם מידע ראשוני על המחקר בנוגע לסרטן וקרינת רדיו

לפי לואיס סלסיין, מנהל האתר MICROWAVE NEWS , ה NIH צפוי לכנס היום (27.05.2016) מסיבת עיתונאים בנוגע למחקר. בהודע שפרסם הארגון נאמר כי (בתרגום לעברית) "המחקר נבדק כרגע על ידי מומחים נוספים (כנראה הכוונה לאנשי ה FCC והFDA). חשוב לציין כי מחקרים ותצפיות קודמים בבני אדם, מחקרים על אוכלוסיות רחבות מצאו ראיות מוגבלות לעליה בסיכון לפיתוח סרטן משימוש בסלולרי"

"This study in mice and rats is under review by additional experts. It is important to note that previous human, observational data collected in earlier, large-scale population-based studies have found limited evidence of an increased risk for developing cancer from cell phone use."

לדעתי זה נשמע כמו הכנה של דעת הקהל , מצד אחד לכך שהמחקר החדש מראה סיכון, מצד שני שהסיכון לא צריך להפריע לאף אחד.

יום רביעי, 25 במאי 2016

תוצאות מחקר פדראלי אמריקאי שעלה 25 מיליון דולר - סלולרי דור שני נמצא גורם סרטן בחולדות

פרטים על המחקר מתחילים להתפרסם בשעות האחרונות (25/05/2016). 
הנתונים הבאים עולים מהדיווח באתר MICROWAVE NEWS -
 http://microwavenews.com/news-center/ntp-cancer-results
המחקר בוצע על ידי NTP -  National Toxicology Program , תוכנית (בקרת) הרעלים הפדרלית האמריקאית. 
המחקר החל בשנת 2001 ובדק האם סלולריים בשיטת שידור GSM וCDMA (שיטות שידור דור שני. בארץ נעשה שימוש ברשת GSM על ידי אורנג וסלקום, וברשת CDMA על ידי פלאפון. הרשתות הללו פעילות בארץ גם היום. כמו כן שיטת השידור של דור 3  הקרויה UMTS מבוססת על שיטת ה CDMA) גורמים לסרטן בעכברים וחולדות.
הנבדקים נחשפו לקרינה במשך שנתיים, ברמות שונות ( W/Kg1.5, 3 ,6 לפי שיטת SAR).
אצל החולדות שנחשפו נמצאו אחוזים גבוהים יותר של תחלואה בשני סוגים של סרטן, גליומה וSchwannoma (סרטן נדיר בלב, בתאים שנמצאים ונפגעים גם בסרטן ראש מסוג אקוסטיקנרומה ). נמצא קורצליה חזקה בין רמת החשיפה לעליה בסיכון (יחס מנה-תגובה). גם גליומה וגם אקוסטיקנרומה הם סרטנים שמחקריו של הרדל ואחרים הראו על סיכון יתר בשימוש בסלולרי. מחקר האינטרפון מצא עליה בסיכון לגליומה אצל משתמשי סלולר שדיברו יותר מ27 דקות ביום למשך 10 שנים.
תוצאות המחקר מפריכים לחלוטין את הסברה השגויה כי קרינת רדיו אינה יכולה לגרום לנזק מעבר לחימום. 
הסוכנות האמריקאית לבקרת רעלים (NTP) צפויה להוציא בימים הבאים הודעה לתקשורת. בינתיים המידע שיוצא מגיע באופן בלתי רשמי מחברים בסוכנות.
התוצאות הועברו לסוכנות הלאומית לבריאות ( NIH - National Institutes of Health ) ושוטפו עם הסוכנות הפדראלית לבקרה על תרופות ומזון (FDA) והממונה\סוכנות הפדראלית לתקשורת (FCC). שני הגופים האחרונים חשודים כמושפעים תעשיה (ראש ה FCC הוא טום וולר מי שהיא ראש ארגון חברות הסלולר והתקשורת לפני המינוי שלו על ידי ברק אובמה) ולא ברור מה תהיה השפעתם על ההודעה הצפויה לציבור.
אני מנחש שטובי המוחות יושבים עכשיו ב FCC, FDA וNIEHS וחושבים איך להוציא את זה לציבור בלי "ליצור פניקה". כלומר בלי להגיד שב30 שנה האחרונות הם טעו והטעו ושכל הקונצפט שלהם (החומני) שגוי ונבוב.
פרטים נוספים באנגלית:

בית ספר בעפולה התקין רשת חוטית למורים ובכיתת המחשוב

בית ספר בעפולה פרס רשת חוטית עד עמדת המורה בכל כיתה , ובכיתה אחת בה נמצאים 20 מחשבים, עד המחשב עצמו.
המהלך בוצע לאחר פעילות של הורה בבית הספר מול ההנהלה בסיוע של פעילים, במיוחד מר עמי יעקב מהפורום לסולולריות שפויה. 
להלן דברי ההורה:
"נועם מוריה חלוץ בתי הספר בעפולה בכיבוי ווייפיי.
יישר כוח גדול למנהל מר אייזיק משה ולעמי יעקב מהפורום לסלולריות שפויה." 
"בכל חדר כיתה יש חיבור חוטי אחד - למורה. אם הוא רוצה להראות לילדים מצגת או סרטון וכיו"ב - הוא משתמש בזה. לתלמידים עצמם אין מחשבים.
יש כיתה אחת בביה"ס בה יש מחשבים, יש שם כעשרים מחשבים שעד לשינוי היו אלחוטיים, ועכשיו חיברו אותם חוטית"

יום שלישי, 17 במאי 2016

7 עובדים באותו בניין לקו בסרטן לבלב - YNET

כתבה בYNET - 

בתי החולים מלאים במקורות קרינה בלתי מייננת וגם קרינה מייננת. נראה שיש זלזול בכל הקשור להשפעות הבריאותיות של הקרינה , בעיקר הבלתי מייננת. עד כדי כך שבשנים האחרונות נפרסות יותר ויותר מערכות אלחוטיים ומקרינות. לא מפליא אותי שהצוות משלם בבריאותו. 
כך יהיה גם בבתי הספר של משרד החינוך פורס ראוטרים ועוד 40 טאבלטים ומחשבים ניידים אלחוטיים בכל כיתה , נוסף על מקורות הקרינה שכבר יש שם.
כתבתי על כך כבר ב2012 - http://www.tapuz.co.il/blogs/viewentry/2257103

יום שלישי, 10 במאי 2016

כתבה על הפריסה של המונים האלחוטיים באתר "הכלכלה האמיתית"

בהמשך לראיון הרדיו, אשר התקיים בשבוע שעבר, פורסמה הבוקר כתבה בנושא המונים האלחוטיים באתר "הכלכלה האמיתית". בכתבה מתאר ערן הילדסהיים את נושא המונים ומסכם את הראיונות שהתקימו בתוכנית הרדיו.

למעבר לכתבה לחץ כאן... 

יום ראשון, 8 במאי 2016

מחקר אוסטרלי חדש בהקשר של שימוש בסלולרי - האם באמת הסלולר לא מסרטן?

ממה שעולה מהתקציר (הלא מפורט מספיק, אני אנסה להשיג את המחקר המלא) עולה כי החוקרים בדקו האם הייתה עלייה בסרטני מוח בגברים ונשים, לפי קבוצות גיל, בהתאם למה שגורסות הערכות בעולם המדע כרגע. החוקרים ציפו לעליה של פי 1.5 ב"משתמשים רגילים" ועליה של פי 2.5 ב"משתמשים כבדים". כדי לקבוע מי משתמש קל ומי משתמש כבד בדקו החוקרים את נתוני השימוש של הנבדקים שהתקבלו מחברות הסלולר. כמו כן החוקרים השתמשו בנתונים מרשות הסרטן. בנתונים נכללו 19858 זכרים ו14222 נשים שאובחנו כחולים בסרטני מוח באוסטרליה בין השנים 1982 ל 2012. 
המסכנה של המחקר היא העליה בסרטני ראש (ולא ברור מהתקציר אם בכלל הייתה וכמה הייתה) היא נמוכה מהמצופה. 
אם הייתה עלייה אבל הייתה נמוכה מהמצופה, אז להגיד שהמחקר מצא שהסלולרי לא מסרטן, זה כמו להגיד שמספר ההרוגים בתאונות דרכים בשנים האחרונות הייה נמוך מהמצופה מעלייה בשימוש בכלי רכב, ולהסיק מכך שהנסיעה ברכב לא גרמה לתאונות הללו. 
כמו כן לא ברור באיזה סרטני ראש מדובר, כרגע חשודים כמה וכמה סרטני ראש ככאלה שנגרמים או מוקצנים על ידי שימוש בסלולרי: גליומה, אקוסטיק נרומה, סרטן בבלוטות הרוק, סרטן בבלוטות התריס (קשור יותר כנראה לקרינת רדיו בכללי). 

עדכון 10/05/2016
בנתיים התפרסמו ביקורות באנגלית של חוקרים מחו"ל על המחקר:
ביקורת מעת: לויד מורגן (עיקרי הביקורת-הנחת היסוד במחקר כי כל האיזורים במוח נחשפים באותה מידה שגויה, הנחת היסוד כי כל האוכלוסייה נחשפה לקרינה מסלולריים בין 1984 ל 2014 שגויה, הנחת היסוד כי כל קבוצות הגיל של המשתמשים משתמשים באותה צורה ובאותה מידה שגויה, כנ"ל לגבי שני המינים, כן נראתה עלייה מסוימת במקרה הסרטן, במיוחד בקבוצת הגיל של 70 שנה ומעלה, מקורות המימון למחקר לא מצויינים )   ד"ר מרטין פל (עיקרי הביקורת: במאמר חסר מידע ונתונים לגבי 10 שנים של שימוש, הנחות היסוד של החוקרים כי קרינה סלולרית לא יכולה לגרום לנזק בDNA סותרת את הידע המדעי הקיים היום ), פרופ' דברה דוויס (עיקרי הביקורת שלה: יש יותר מ200 סוגים של  סרטן מוח. ביניהם גליומה אחראי ל30% ממקרי הסרטן וגם באוסטרליה וגם בארה"ב יש עלייה בסוג זה של סרטן בשנים האחרונות. השימוש בסלולרי באוסטרליה הפך נפוץ וכבד רק בשנים האחרונות. בשנת 1990 רק אחד מ100 אוסטרלים היה משתמש סלולרי. תקופת החיביון בסרטני ראש אינה קצרה מספיק כדי להראות גידול כבר עכשיו, להשוואה בעישון רק בשנות ה90 החלו לראות עלייה משמעותית במקרה סרטן הריאות כאשר בשנות ה50 כבר 70% מהאמריקאים עישנו).
ביקורת מעת - דריוס לסזינסקי :
עיקר הביקורת נעוצה בשני דברים:

  1. המחקר מתייחס ל39 שנים של שימוש בסלולרי בעוד רוב השימוש החל משנות ה 2000. החוקר מגדיר כי היינו צריכים לראות עלייה אחרי 10 שנים של שימוש, זאת בעוד זמן החביון של סרטני מוח אינו ברור עדיין ויכול להיות גדול בהרבה מ 10 שנים.
  2. בפרסום המחקר לא מצויינים מקורות המימון שלו. 


יום חמישי, 5 במאי 2016

חוקרים ורופאים בכנס לרפואת ילדים בבולטימור ארה"ב - הסלולרי מסרטן ומסוכן, בעיקר לילדים

החוקרים והרופאים המכובדים דנו וסקרו את המחקרים בתחום ויצאו בהודעות לתקשורת כי גוף הראיות מראה כי יש קשר בין שימוש בסלולרי לסרטן, כי ילדים ועוברים רגישים במיוחד, כי יש השפעות בריאותיות נוספות מעבר לסרטן, כי ארה"ב לא עושה מספיק כדי להזהיר את הציבור וכדי למבצע מחקרים נוספים בנושא.

תיאור הכנס - http://all-that-is-interesting.com/cell-phone-radiation-causes-cancer


יום רביעי, 4 במאי 2016

סיכום פעילות 04-2016 - "ללא קרינה בשבילך"

סיכום פעילות 04-2016

"ללא קרינה בשבילך"

www.norad4u.co.il, www.4EHSByEHS.co.il


שלום חברים.
להלן סיכום הפעילות בחודש האחרון באתרים ובבלוגים, אותם אני כותב ומנהל, בנושאי קרינה בלתי מייננת ורגישות לקרינה.


אירועים מרכזיים בחודש האחרון

  1. שודר פרק בסדרת הדוקו "הדברים שהורגים אותנו" על קרינה, רגישות לקרינה והכנסת הWIFI לבתי הספר. הפרק זכה להד עצום בארץ. שלושה שבועות אחרי השידור העלתי תרגום לאנגלית לפרק בערוץ היוטיוב שלי - https://youtu.be/bpJsIWuV-PA
  2. בעיקבות שידור התוכנית סערה הרשת והופיעו פוסטים של "מכחישי נזקים" ברחבי הרשת. ימים ארוכים לוויתי את הפוסטים הללו בקריאה ותגובות, לפעמים יותר מ16 שעות ביום,עד כדי התפתחות דלקת עניים. רבים נוספים עזרו במאבק ברשת והגיבו על הפוסטים הללו.
  3. כנראה בעיקבות השידור הודיע ראש עיריית חיפה על כיבוי ה WIFI בבתי הספר בעיר - האם זה אמיתי או ספין? -
  4. ביום שני, 2/05/2016 התריאנו אנוכי וד"ר זמיר שליט"א בתוכנית הכלכלה האמיתית בנושא מוני חשמל אלחוטיים. החל מדקה 11:11 - http://norad4uh.blogspot.co.il/2016/04/blog-post_18.html
  5. בתחילת החודש התקיימה הרצאה של פרופ' סטיליאן ברמת השרון. אני ופעילים נוספים הגענו להרצאה. לא היה קהל רב. ההרצאה הייתה סטמית ומאכזבת (ראו תיאור בפוסט)  גדעון,אחדים מאיתנו, ואחרים הציגו שאלות. בסוף ההרצאה קיבלנו הבטחה מסטיליאן שיספק מכתב ברור עם שני משפטים הבאים:
    א. בדיקות קרינת הרדיו המבוצעות בבתי ספר ובכלל, אינן מתאימות לבדיקת קרינה ממערכות WIFI טאבלטים ומחשבים אלחוטיים.
    ב. הסף הסביבתי והסף הבריאותי לחשיפה לקרינת רדיו אינם לוקחים בחשבון סיכון בריאותי או השפעות ביולוגיות ארוכות טווח-זמן ומבוססים אך ורק על נזק טרמי קצר טווח ברור ומיידי."
    עד עכשיו לא קיבלתי את המכתב המבוקש.
    על ההרצאה - http://norad4uh.blogspot.co.il/2016/04/2016.html
  6. החל מתחילת החודש החלו להופיע פרסומים בדבר פריסה של מוני חשמל חכמים ברחבי הארץ. על פי דוברות חח"י , כ85% מהם יהיו בטכנולוגית PLC ו15% בטכנולוגיה סלולרית - http://norad4uh.blogspot.co.il/2016/04/blog-post_5.html


הבלוג בעברית http://norad4uh.blogspot.co.il/ (מאז 2006):

לאחר שנים שהבלוג פעל על הפלטפורמה של תפוז, החלטתי (לאחר תקלות טכניות חוזרות ונשנות בפלטפורמה של תפוז) על מעבר לפלטפורמה של בלוגר. לכן מי שרשום לעדכונים בבלוג הישן לא קיבל החודש, ולא יקבל בעתיד, עדכונים על פוסטים חדשים. אתם מוזמנים להרשם לעדכונים בבלוג החדש. בסיכום הזה, הרשומות יובילו לבלוג החדש.

רשומות (כתבות בלוג) שפורסמו החודש

בחודש האחרון פורסמו הפוסטים הבאים (מהאחרון לראשון):

מספר צפיות בבלוג החדש – יותר מ 689
מספר צפיות בבלוג הישן – יותר מ 1051




האתר המידע בעברית  www.norad4u.co.il (מאז 2010):

אתר אינפורמטיבי וחינוכי בנושאי רגישות לקרינה, מודעות לנזקי הקרינה, מדידת קרינה וצמצום חשיפה לקרינה.

עמודים חדשים

עודכנו העמודים הבאים

  1. בעזרת כמה קוראים נאמנים, בוצעו תיקוני שגיעות כתיב ועברית במגוון דפים באתר.
סטטיסטיקות

6048 כניסות  

9814 עמודים נקראו

אתר "על קרינה בקצרה\קרינה זה רע" -  http://www.radisbad.co.il/

האתר הוא יוזמה שלי ועזרו בבנייתו רגישים לקרינה מהארץ. בשונה מהאתר הראשי, אתר זה הוא פשוט וקצר ומכיל את העיקרונות של צמצום החשיפה. האתר מומלץ לילדים. האתר אינו משתנה.
סטטיסטיקות
83 כניסות
106 עמודים נקראו


האתר "עבור רגישים לקרינה על ידי רגישים לקרינה"  www.4EHSByEHS.co.il (מאז 2013)  

עמודים חדשים

  1. משוב מלקוחות - דף בו נעדכן מעת לעת משוב מלקוחות על המוצרים והשירותים שלנו- http://www.4ehsbyehs.co.il/feedback
  2. בטנה מבד חוסם קרינה - "מומלץ בחום" - משוב מלקוחה עבור הבטנה לכובע מבד חוסם קרינה - בטנה מבד חוסם קרינה - "מומלץ בחום"

עודכנו העמודים הבאים

  1. ציפוי מסך מחשב חוסם קרינה - הוכנסו גדלים חדשים למיגון טלויזיות - http://www.4ehsbyehs.co.il/emf-protection/screen-emf-film
  2. תנאי שימוש ורכישה באתר - עודכנו תנאי השימוש בדגש על שימוש מקצועי במיגון לביש - http://www.4ehsbyehs.co.il/conditions-and-policies

סטטיסטיקות
545 כניסות
1199 עמודים נקראו


ערוץ הסרטים ביוטיוב http://www.youtube.com/NoRadBlog (מאז 2009):

סרטונים חדשים:

  1. קרינת רדיו משודרת משעון חכם של אפל - https://www.youtube.com/watch?v=Ei98sHDHFg8

צפיות בכלל הסרטונים :
 7997 צפיות



האתר באנגלית www.norad4u.com (מאז 2010):

דפים חדשים :

עודכנו העמודים הבאים

  1. עידכונים מינורים בלבד.

סטטיסטיקות

6615 כניסות
9717 עמודים נקראו



אתר החנות באנגלית- www.4EHSByEHS.com (מאז 2012)  

אתר המציע מוצרים מיוחדים לרגישים לקרינה בעולם, על מנת לתת כלים טכניים ולסייע לרגישים לקרינה להתמודד עם שגרת המחלה ולאפשר להם לשפר את מצבם.

דפים חדשים:

  1.  RF EMF/EMR Protection Army style Pants- מוצר חדש - http://www.4ehsbyehs.com/protection-clothes/rf-emf-emr-protection-army-style-pants


דפים שעודכנו:

  1. עודכנו מגבלות שימוש לבגדים - http://www.4ehsbyehs.com/protection-clothes#TOC-Limitations
  2. מגוון עידכוני מלא ושינויים קלים בדפים.
סטטיסטיקות
1872 כניסות
4665 עמודים נקראו


הבלוג באנגלית http://norad4u.blogspot.co.il/ (מאז 2008):

פוסטים חדשים:


מספר כניסות לבלוג באנגלית

יותר מ 997 צפיות,

סוף הדוח…

להתראות בחודש הבא!